TackTack älskade mamma!

idag ringde mamma och sa att hon köpt julklapp åt oss i förtid, undrade ju då genast var det var.
och då fick vi trådlöstinternet som hon betalar. så nu har vi installerat det, och vi behöver inte ens betala.
värsta snällt ju. ;)

vi kom nyss hem, jag och min man har setat nere hos mamma, jag har druckit vin med mormor, mamma och nettan . Niclas fick vara nykter, haha. han drack ju igår ändå så. :D

imorgon blir de stan, köpa färg, mat, och kanske nå annat kul om ekonomin tillåter det?!

woohoooo, lov en vecka, sen praktik i 5 veckor. tillbaka till skolan v 50. hur underbart som hellst.

bara hoppas att man trivs på praktikplatesen. ska nämligen ut i människor i behov av stöd. så jag ska jobba med utvecklingsstörda människor, tycker ju inte att de är något problem i sig, men kanske blir knep på nå vänster med kollegorna? vem vet. men, jag hoppas på det bästa : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0