renoveringen är nu igång..

Ligger i sängen nu med datorn i knät, går nämligen inte att vara i vardagsrummet då de ser ut som hej kom och hjälp mig eftersom vi har plockat ut massa saker eftersom vi var in till stan idag och köpte färg, bara älskling och jag. kändes helt mysko att sitta i bilen med bara Niclas.
men han kan ju köra så det är ju ingen fara..

vart iallafall två olika färger, eftersom vi ska ha en fondvägg. så nu ikväll har jag sparmålat hela taket. så imorgon bitti ska niclas börja måla tak, sen blir allt tak klart imorgon, och väggarna börjar vi med på tisdag. peeeerfekt kommer det att bli.

höstlov har man nu med, skönt som den. jobbar ioförsig på torsdag och fredag, och det är ju bra.
behöver öka på lönen lite varje månad känns det som. ska bli kul att se vilka man jobbar med. om det bara är vikarier eller några ordinarie personal också?!

 nej, nu ska jag stänga ner datorn och vara lite social ikväll med. haha.



kom och tänka på vår "semsester" vi hade i sälen. här är camilla. lika fin som alltid.
hoppas dock på att det ska bli en ny semester snart, eller hur camilla? <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0