jobb, färdig renoverat och gardinkrångel..

Fick sms igår där dom undrade om jag kunde jobba idag och imorgon med. Givetvis kunde jag ju de. så imors var man uppe redan vid 8 och begav sig sedan mot dagis. kom hem vid halv 5. och då var vardagsrummet färdigt.
sen var det bara at städa och flytta in alla möbler.
nu är nästa problem, gardiner? har ingen aning vad jag ska stoppa upp i fönstret. sa till niclas att jag måste till ikea och köpa nya, då suckade han bara högt och sa du har ju massor med gardiner.
haha, fast inga som passar.

Niclas har precis lagat middag åt oss, kycklingwok, starkt som satan. men han ska ju jämt ha massa starkt i. och jag nöjer mig med grillkrydda och vitlök. haha.

ska gå och vara social nu, måste se AFV .

adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0