Bästa övertalaren någonsin?

det tror jag att jag är ibland. haha. har nu övertalar Niclas att vi ska renovera vardagsrummet nu under höstlovet. haha. och han gick med på de. så imorgon blir det åka in till stan och köpa hem färg och allt annat krams.
så vardagsrummet kommer vara renoverat innan jul, det som jag absolut ville :D
längtar nå fruktansvärt till jul så det finns inte, satt och fundrade idag om vi skulle fira jul hemma hos allihopa, eftersom vi har störst istortsett. men vi får se hur det blir, är ju över en månad kvar.

igår lekte jag med camilla, lagade middag, och hade det allmänt trevligt.
planerade att vi skulle åka iväg på semester med våra karlar, problemet är ju att det är så förbannat dyrt.
vi hade bara tänkt hyra en stuga någonstans, och har det mys i en helg eller mer. men får se hur det går med, iväg ska vi, men vart är frågan? :P

idag kommer mormor hit, älskade lilla mormor. :)
så ska hon vara här, eller hos mamma ett tag. ska hon väl fylla frysarna med bröd igen då, haha.
och sen ska vi övertala henne att hon ska flytta hit till Ramnäs, hon har börjar insett att det skulle bli bra.
nog är det en jävla skillnad från Tyresö och Ramnäs, men vad fan, hon får ju träffa sina barnbarn oftare, vi som bor här iallafall. haha.

Älskar dig Älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0