vart hemma...

blidde ingen praktik idag. ryggen värker och halsen har ont.
bara hoppas man inte åker på halsfluss, var ett tag sen jag hade de, så de skulle inte förvåna mig om jag fick det.

eftersom jag ändå är hemma passade jag på att ringa lite projekarbetsuppgifter. men fick inge svar, bara prova en annan dag. känner lite brådska inför projektarbetet. har alla andra kommit igång helt än? eller är alla typ klara?
men, det ska nog klarna upp sig, måste nog kanske ringa några till samtal idag. om jag orkar.

får väl se om det blir nå praktik imorgon, beror på halsen och ryggen. inte så bra att gå till ett dagis, med halsont och ryggvärk. haha.

hörs senare kanske?

förresten så vräker det ner snö nu, hela tiden, underbart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0