spenderar min dag i..

tvättstugan idag. från halv 2 till nio ikväll har vi tid.
och det behövs kan jag tala om, båda tvättpåsarna var överfulla.
+ lite till som inte fick plats. så idag blir det tvätta för fulla muggar, kan vara bra att tvätta lite där
i tvättstugan med så elräkningen inte blir allt för hög.
räkningarna denna månad är inte roliga alls, speciellt med tanke på att jag har 6 kr på mitt konto till den 27;e.
men men, pengarna kanske rullar in då. eller det går väl på plus minus noll. med tanke på den där jävla tvlicensen.
förstår inte varför man som fattig ska betala för att se på svt. andra avenyn kan jag fan se på internet om det skulle vara så. för mycket annat går inte på de kanalerna.

nej, nu måste jag tvinga med niclas ner i tvättstugan och mangla lakan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0