spänningen stiger...

i andra avenyn, åh så spännande det är. men vill inte se morgondagens avsnitt på nätet, mer spännande om man kollar på tv. + att svts hemsida är dunder seg just nu.
men har ett svagt minne att under castingen så var det en tjej som var gravid? kan det ha varit fortesa (roxana) eller? hittar inte på nätet så man får helt enkelt vänta, om hon ens behåller barnet. spännande.

Praktiken idag gick bra, dagarna går fort, och det är ganska skönt faktiskt. men skulle vara slöare med skola, man sitter på helspänn på dagis och kollar det och de osv. + att man lyssnar på skrik morgon till eftermiddag, och så kul är inte de.

ligger i sängen nu med datorn, ska kika lite CSI på sidan av, och läsa lite bloggar.
måste försöka hålla mig vaken till prision break, om det stavas så? :s
igår satte jag i nya täcket vi köpte, åh så skönt det var, riktigt så där svin varmt. myspys.

fick upp nya gardiner i vardagsrummet idag med, lite onödigt egentligen, eftersom julgardinerna snart ska upp, men har inte bestämt vilka rum jag ska byta i? inte vårt sovrum iallafall. grönt och rött är inte min favorit, även om det finns andra julgardiner som inte bara är röda. men i kök och hall ska det upp iallafall, sen stjärnor och stakar. elräkningen kommer inte vara rolig i början på januari. men sånt får man ta den månaden.

ska se CSI nu, och läsa vidare. god natt Norden! eftersom man har finska läsare ibland. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0