redan fredag.

Veckan har gått sjukt fort, känns som det är typ onsdag. men man ska inte klaga.
betyder ju att man kan sova lite längre imorgon, sen upp och dammsuga och dammtorka lite.
för det behövs, typ jämt känns det som.

måste nog logga in på niclas bank snart och se om jag kan betala lite räkningar med, det är ju tyvärr slutet av månaden nu.
imorgon ska vi nog ner på julmarknaden på herrgården en sväng, kanske finns något att se, om inte annat skulle ju  jultomten komma, haha.
ska nog ner till blomsteraffären här i huset och se om dom har någon sådan liten gran eller nå man kan plantera i krukan på balkongen, för balkongen är helt död ser det ut som. skulle vilja ha upp julbelysningen med, men måste dra ut el då via väderingsluckan, kanske kan gå?
är ju ganska finurlig ibland, om jag har tur kan det gå, problem nr två är ju bara att kattnätet saboterar väl en del?
måste klura på det där lite.

fick sms från dagis i ramnäs idag, frågade om jag ville jobba i jul, givetvis svarade jag.
även fast det är lov så är det ju bra med pengar i januari, känns som man kommer vara lite fattig då efter en jul.
undra hur mycket jag får i lön denna månad? skulle vara skönt med en tre tusen iallafall.
så man går plus minus noll. inte kul och behöva ta massa pengar från sparpengarna, vill ju inte röra dem.

nej, ska se lite simpson nu, sen bara gosa i soffan! Ha en trevlig fredags kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0