Måndag igen.

Känns som det nyss var det, men men, det är väl sånt man får ta.
precis sett på andra avenyn, oj oj oj. haha. kan bara säga att Roland är en skyjävla smart karl. :D

ingen praktik imorgon, ska ha nationella i engelska A, får väl se hur det går. har ju inte haft engelska på över ett halv år. så jag tror det går åt helvete. men man kan ju alltid hoppas.

på lördag har Niclas syster fest i örebro, vet inte om jag ska åka dit, gör jag det missar jag invigningen. och den vill jag ju med gå på. men lutar nog åt ramnäs. måste ju få upp julgardinerna och stjärnor och stakar i fönstrerna.

idag kom Kimmo och kopplade in tvättmaskinen, plus att han kollade på min lampa jag köpte på ljusexperten, den som hade varit så dyr, inte undra på att den inte gått att koppla in. sladdjäveln satt inte fast i själva lamphålet.
så det blir åka in till v-ås och försöka få lampan bytt. om dom nu vill de, annars köper jag väl någon annan.
skulle vilja ha 3 plafonder i hela hallrakan.

woho, imorgon kommer lönen, och den vart bra mycket bättre än jag kunde tro. så den räcker till alla räkningar och lite till. i det här hushållet är det kvinnan som försörjer mannen, den ni :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0