Lördag kväll

Vart in till v-ås en sväng idag, handlade arbetslampa, och usbmus till datorn.
så man slipper fippla på datorn. känns helt mysko med riktig mus, nu när man är van med plattan (?)

Harri ska sova här ikväll. så vi har käkat gott, kött med potatis skivor och sås.
mumma var det. nu håller vi på att försöka koppla in min käraste lampa jag skrev om tidigare.
men den vill inte som vi. haha.

ikväll ska vi nog se freaky friday, Harri såg fram emot att få hem poppade popcorn.
så det ska han få. sen blir det nog in i duschen med harri, sen sova.
inte allt för sen kväll hoppas jag på.
imorgon lär man ju måste vakna innan åtta iallafall, harri vaknar ju typ id sex. inte allt för trevligt.
men det är det man får ta de dagarna i månaden han är här.

precis skickat efter en beställning på clas ohlson, av alla ställen, men dom hade rea på lite badrumsprylar
jag behövde införskaffa åt oss. badrummet behöver ju en skyjävla piff, nu är det helt tråkigt, och bara usch.
men det ska man nog få till, är sugen på lite kakeldekor, men verkar så dyrt, iallafall på inreda när man kollar där.
kanske är billigare på typ bauhaus? är nämligen så trött på den orange/rosa borden i badrummet.
skulle vilja ha svart. niclas går nog med på de han med.

nej, nu måste man engagera sig i harri, annars blir han ett stort åskmoln.
Älskar mina pojkar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0