invigning av tvättmaskinen

Håller på inviger den nya tvättmaskinen, den låter knappt nå alls. suveränt.
håller även på lagar mat, eller lagar och lagar, värmer fiskgratäng i micron.
måste passa på att äta fisk när inte Niclas är hemma, eftersom han är allergisk.
och det är inte så kul att laga två maträtter åt två personer.
så fisk på tisdagar :D

håller på skär till alla kakeldekorer från plasten jag fick från SignTime.
kommer nog bli väldans bra. ska pimpa om toalocket igen, det ska nog bli hel svart,
kommer matcha bättre.
sen kan jag tillochmed köpa vilken färg som hellst på handdukar, de behöver liksom inte passa den orangerosa bården. perfekt.

hade engelska nationella idag, fattade inte ett skit, förstår inte hur det där kunde vara A-kursen.
menmen, kan ju hoppas att man får G i betyg iallafall.
praktik imorgon, skönt. säkert fulltös, men man vänjer sig vid det med.

träffade på en personal från Lärkan idag med, fick ännu en dag att jobba, precis vad jag behöver.
varför sitta hemma när man kan tjäna pengar? måste ju försörja mig som alla andra :D
nej, maten ropar. godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0