Hembjuden på middag hos..

idag vart jag och mamma hembjuden på middag hos nettan och bengan.
dom hade även besök från bro. väldans god mat, och ett glas vin till det.
kunde inte bli trevligare.
niclas hade nog fått mat han med om han var hemma, men det var han ju inte.

idag hämtade vi ut paketet från ellos, med överdraget till fotöljen.
nu vart det galant i vardagsrummet, nu är det bara gardinerna som ska sys, imorgon kanske jag orkar det?
sen måste jag klä om några kuddar, så det passar ihop bättre med nya gardinerna osv.
sen måste jag ju dammsuga, som vanligt. känns som man gör det varje dag, men med alla dessa katthår är det skönare att dammsuga en gång för mycket. för inte är det mysigt med dammråttor stora som fotbollar.

funderar starkt på att gå lägga mig i sängen och se på tv.
niclas sitter och kollar på sagan om ringen, och jag har ju aldrig sett de filmerna, så jag vill inte börja kolla mitt i bara. mår illa gör jag med, så de blir nog skönare att bädda ner sig med katterna i sängen. hoho.
god natt sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0