Helg

helg är det nu.
på måndag blir det nya hårda tag på praktiken.

var in till stan idag, handlade vinterskor, typ gummistövlar, och nya gardiner. hoho.
hade niclas vart med hade jag aldrig fått det, men nu slog jag på stort. var ju rea.haha.
och så köpte jag en ny tvättmaskin. så nu behöver vi bara köpa ny spis, sen så.
den är ju lite ranglig och vill inte fungera som jag vill. men det får man ta mot jul, när man kanske fått lite pengar av tomten.

ikväll skulle leo, anders och johan(?) komma hit. grabbarna ska spela monopol och öla.
trevlans för dom. jag ska väl slita och ha mig, måste nämgligen dammsuga och greja.
har typ dammdinosaurier här hemma just nu. bara för att katterna bråkar hela dagarna.

all snö är borta, men dom hade lovat mer nu till helgen. jippi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0