Första dagen på apun avklarad

första dagen är nu avklarad. fick till och med sluta tidigare. trevlans, haha.
ska nog klara av fem veckor, dom var ju snälla och hade överseende med tågtider också vidare.
synd nog måste jag åka 6;16 tåget tre dagar denna vecka. men då kommer man hem vid tre.
så det får väl jämna ut sig. problemet är att när jag går i skolan är min tidigaste dag 10, och det är en dag i veckan. annars börjar jag typ bara vid 11 och 2. så det blir bra slitigt att gå upp kl 5 imorgon bitti.
helt mörkt ute då ju, och så ska man gå igenom halva sura. uscha. haha.

mor skulle snart komma upp och hälsa på, för hon ville dela frakt från ellos.
ska klicka hem ett fotöljsöverdrag. om dom finns kvar. men det hoppas jag verkligen.

skulle vilja åka in till ikea till helgen. köpa lite backar och ha alla verktyg och målarsaker i, så man kan få in nå mer i garderoben i hallen. nu törs man knappt öppna den.
¨

pusshej


Kommentarer
Postat av: ' CAROLIN

nej den fanns inte här innan, jag tror inte att det stör honom faktiskt. Han tycker om Leo :)

2007-11-05 @ 19:43:42 / URL: http://leosmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0