Farsdag idag då..

för dom som har en riktig pappa, vilket jag definitivt inte har känns det som.
nog för att han ringde mig imorse, vet inte vad han ville, men han började med att pappa saknar dig,
jaha var min kommentar. och? varför säger han de, han har typ inte brytt sig på 18 år, har inte tagit sitt
ansvar, men nog fan kan han säga att han saknar mig.
nej, i min värld finns ingen pappa, har en mamma, som är bra mycket bättre än "pappa".
och det har jag klarat mig på hittills, då klarar jag mig nog utan pappa resten av livet.

dagis imorgon, jippi eller inte. vill verkligen inte ha praktik. vill till skolan.
hör och häpna, natta saknar skolan.

vart in till stan idag med, niclas skulle lämna sina fbu saker, och sen skulle vi köpa nytt täcke på ikea.
vart ett riktigt billigt och skönt täcke. haha, hade ioförsig inte råd med något dyrare. men billigt kan nog vara bra med. gud vad julpynt dom hade på ikea, en skyjävla stor utomhus krona, skit fräck.
hade jag bott i villa hade jag köpt den, lätt.
blir inte så snyggt med en sådan på balkongen. haha.

nej, sova snart sen upp tidigt imorgon. nationella i svB på tisdag morgon. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0