Dagens klantighet...

idag hade vi prov, gick lättare än jag hade kunnat trott. gick först, haha, efter 40 minuter.
men är man klar så är man. några sidor vart det iallafall. 

kom hem tidigt idag tack vare provet.
åkte upp till virsbo till mors jobb, sen åkte vi typ hem.
ringde doktorn, ska ringa imorgon igen för att få ytterligare en ny tid. lika bra det så man blir bra någongång.

haha, idag var jag även smartast i sverige, jag tog bilnycklarna och skulle börja skrapa rutorna.
och öppnade bilen, tog ut skrapan och stängde dörren. det jag dock inte tänkte på är att det är automat lås så nycklarna lämnade ju jag inne i bilen. och där stog vi, och kom inte in i bilen. haha.
tur nog var mamma i sura, så hon fick hämta extra nyckeln hos svärmor. sen kom vi in i bilen. haha.
man kan inte vara smart i alla lägen.

kollar på hemmafruarna nu, sen efter det blir det andra avenyn reprisen, han inte se hela.
praktik imorgon, börjar kl 7, inte allt för kul. men slipper åka tåg, jippi, får skjuts.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0