lång helg

lördag är det idag, är helt inne på att det är söndag. bara för denna långhelg.
i onsdags vart det sthlm med bf05,04 och op05. riksdagen, historiska museet och teater på kulturhuset. älskar dig också hette den, helt okej teater faktiskt.

jag, fia och madde gick säkert 1 mil i sthlm, helt lost var vi ett tag, men sen var vi äntligen på rätt spår. haha.

idag har vi målat köksluckor. håller på gruna alla nu, och skelettet då. sen mot eftermiddagen vart det åka ut tyills niclas farbrors stuga, grillade och njöt. väldigt trevligt och fint. ligger precis vid mälaren.

denna helg är även mommo hos mamma, så nu har mommo fyllt frysen med matbröd åt mig och min karl. det behövdes kan jag ju säga. haha. alltid 100 ggr godare med mommos bröd istället för pågen :D

nå, adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0