fattigdomen är kommen....

iallafall i våra plånböcker.

nu har vi börjar måla om allt i köket, luckor och grejs.
sen igår började vi riva städskåp och allt, tog en hammare och sen var allt nere :D
så nu är det bara bredspackling som gäller, sen upp med nya tapeter, måla om två väggar, och köpa och lägga in golv. sen är man nästan nöjd med det rummet för tillfället :D

setat och kollat runt på golv, vet ju precis vad jag vill ha, måste bara få med min käre man på samma idé. men det brukar gå vägen.
köpte ny kyl och frys förra veckan, eller ny och ny, bättre begagnad. men as fina är dom. :D

hem och röja idag, sitter hos min mor nu. inte har vi skaffat internet upp till oss än, vi har inte orkat brytt oss helt enkelt. har knappt tid för datorn ändå känns det som.

sockan fyllde ett år häromdagen med. nu är han stor, men smal. han har nämligen gått ner ett kilo ungefär. och det är ganska mycket på en katt må jag säga.

sockan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0