vart har jag lagt dem?

undrar jag nu. mina nycklar. hittar dom till lägenheten men inte dem till skåpet i skolan.
misstänker att dom ligger någonstans hemma hos mamma. men är inte säker på de heller.
men tur att man börjar sent idag. så hinner man få skjuts ner till sura, och förhoppningsvis hitta nycklarna.

sen blir det skola hela dagen.  ska skärpa mig nu. det är sant. nu ska jag verkligen försöka skärpa mig och inte åka hem tidigare. men det är ju så skönt att komma hem.

älsklingen ska snart gå, sen kommer inte han hem nå mer idag. han ska sova hos sin mor för de är KU, :(


kan bara säga att jag hittade mina nycklar, så jag kunde åka tidigt till skolan imorse.
nog för att jag åkte hem tidigare. men kunde inte motstå.
imorgon ska jag vara heeeela dagen i skolan.. LOVAR det.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0