tapeter, tapeter och tapeter

fy fan vad jobbigt det är att riva ner alla tapeter till grunden. om vi säger så här, huset är typ byggt på 50-talet kanske. och det är ungefär 6 lager tapeter MINST. visst, det är inte så jätte mycket. men det är mycket när man ska riva ner allting till grunden. men det är kul att se alla tapeter. det är vita med stora bruna hjärtan på, sen är det sådana som är moderna nu. vilket är ganska kul.
men vi börjar iallafall komma nå vart. vilket man ser på bilderna.
imorgon eller på onsdag börjar vi, eller ja niclas börjar spackla då hoppas jag.
sen blir det måla tak, sen grunda väggar, sen måla väggarna. färgen är asfin, eller den är det i bruken ïallafall.
så jag hoppas verkligen sovrummet blir som JAG vill nu. då blir det perfekt. : )

håller på packar ännu mer nu känns det som, 1 april flyttar det förmodligen in en ny kille i min lägenhet.

hoho, om 5 dagar fyller älsklingen år, och jag om 9 dagar, jippi ´=D80224-12
FIN FINA VÄGGAR :D

Kommentarer
Postat av: Camilla

åh, jag tror nog att det blir jättefint:) saknar dig otroligt mycket. lätt att du måste ha inflyttningsmiddag sen:) vad vill fru ha när hon blir vuxen då? puss och massa kärlek<3

2007-03-06 @ 20:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0