speciell dag?

det ska vara så speciellt att fylla 18 typ. man blir myndig. men man känner sig inte ett dugg äldre eller klokare. visst får köpa snus och cigg på konsum och gå på krogen, men är det nått att hurra över igentligen?
jag tycker inte det.

fick nyss världens gulligaste sms av min mormor så här stod det: Grattis gumman nu har du blviit stor. mormor älskar dig ha en bra dag. puss och kram.
och hon lärde sig skriva sms för typ en månad sen. så söt hon är :)

ikväll kommer frugan och hennes mor så blir det fika.

orkar inte skolan idag, är en sådan dag. så då är jag hemma. kan unna mig det anser jag :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! var god säg till nästa gång du tar dig en unnar dag så kan jag komma och unna mig med dig:D älskar dig<3

2007-03-14 @ 19:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0