Äntligen

nu har vi ett färdigmålat sovrum. kunde inte ha blivit bättre. allt kommer se så fint ut där inne.
åh, vill flytta in allt där nu. men nej. får vänta till imorgon iallafall. måste ju städa först. sen packa in alla kläder och sånt i garderoberna. ska bli skönt, hittills har vi haft allt i kartonger på golvet. hmms, fullt med katthår med andra ord.
sen imorgon har vi tvättstuga med. även de behövs. med tanke på att en viss Fia spillde en halv skål med soppa över mina favoritbyxor. och dom klarar man sig inte utan en längre tid.

på lördag bär det av till borlänge. med konfirmanderna. hela dagen, hemma på natten nåhon gång.
men kul ska det bli.

har ännu ett bekymmer, vet inte vilka kurser jag ska välja nästa år. allt hänger mellan engelska B, Naturkunskap B och Religion B. frågan är vilket man kan ha mest nytta av? men har ju en vecka typ att bestämma mig på.

nej. adjö

Kommentarer
Postat av: Lycke

kolla gärna min nya fotoblogg!

2007-03-22 @ 19:38:04 / URL: http://fotat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0