Smartast i Världen

igår kväll skulle jag vara duktig och tvätta. tvättkorgen var överfull och rent ut sagt tvätt överallt.
jag lade in alla tvätt i maskin, utan att kolla fickor. vilket jag annars brukar göra. men ack, inte denna gång.
efter ca en timme var maskinen klar, och jag skulle hänga upp tvätten. det första jag ser när jag öppnar maskinen är hörlurar. fan skrek jag. drog upp hörlurarna och fram kommer en dyblöt MP3. jippi, vad kul.

varför i helvete tittade jag inte i fickorna för?

menmen, det vara bara försöka torka mp3 så bra det gick. så får man väl se om den går att använda igen. tvivlar starkt. menmen. lånade lillebrors så man klarar sig på bussen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0