jobb, jobb, jobb

klockan sju imorse ringde min mobil, christine frånd agis undrade om jag ville börja jobba halv åtta, så jag fick lite extra timmar. visst sa jag, för då skulle jag sluta halv fyra.  kom till dagis vid tjugofem över sju. då frågade domom jag kunde ta sista passet inne på avd 2, då skulle jag sluta vid sex. visst, tog det med. så idag har man jobbar från halv åtta till sex ungefär. ganska bra med många timmar :)
för imorgon jobbar jag bara fyra timmar. om jag inte får nå extra då med, men det tror jag inte.

älsklingen var hos doktorn idag, inge fel alls på hans knä. tur var väl de.

moster och peter är här nu. åker hem imorgon.

nej, ska in till mina små bebisar nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0