Hemma

är hemma nu, finns typ inget att göra. sitter och väntar på mat, kyckling :D

ska nog snart gå in till mig och montera ner två fotöljer, dom ska ner i källaren. för imorgon kommer min "nya" soffa, en mycket skönare, sen är det en fotölj till. kommer man till och med kunna sova på soffan.

har setat och spelat sims en liten stund nu. fy fan, man kan inte sluta spela de när man väl har börjat. helt sjukt.

saknar camilla med, men vi skulle nog klämma in en stund nu i helgen, eftersom hon ändå skulle sova här i min by, :D dock inte hos mig. menmen, hon kanske har det lite trevligare där hon ska vara. nog om det :D

nu är typ niclas, fia och dom på väg till sala, för att spela sala open med kyrkan. hoppas dom kommer en bit då, kanske inte så kul och sitta och kolla på hela kvällen utan att spela.

aja, ska kila nu. Puss adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0