Gör jag rätt val?

det är frågan. borde inte göra som jag gör. men jag har inget val känns det som.
visst, det är viktigt men det är inte kul för fem öre. jag orkar inte med det där stället. behöver pengar, till hyran. låter som jag är prostituerad, och det är jag INTE kan jag säga då.
jag ligger ju inte efter någonting. men man måste ju ändå vara där.
efter lovet blir det bättre, det känner jag. då tar jag ny tag och ska resa mig upp och vara glad, jämt.
men nu är det bara 3 dagar kvar. och fredagen klarar jag galant, det vet jag. men idag och morgondagen. får vi se, vill så gärna vara kvar i där, men jag orkar verkligen inte när det finns andra alternativ.
adjö

mår inte bra. inte bra alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0