Blir så less

på skolan att det inte finns. allt är bara så drygt med de där stället.
fattar igentligen inte varför man pinar sig själv med att gå dit, när man verkligen inte vill.
men man måste ju, joo visst måste man. men hur kul är det på en skala?
kom dock hem tidigt idag, gik och sova i 3 timmar och nu sitter man här.

nyss var dom och hämtade möblerna jag sålt. så nu är man lite rikare. problemet är ju bara det att jag måste köpa en ny dammsugare. så snart är man fattig igen. men det är sånt man får ta när man ska bo själv. blir väl ingen värsting sugare precis, men en ganska bra ändå :D

känns som det är torsdag idag, så trött och sliten är man, dels på skolan och sen hemma. fattar inte hur man kan sova så mycket som jag gör igentligen?

nej, nu ska jag leta vidare på dammsugare, och få min man att betala en bit på den. om jag nu lyckas, tvivlar starkt. ADJÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0