Maten på bordet?!

fick nyss ett sms av niclas där han frågade om maten stod på bordet när han kommer hem?!
något bortskämd han är. haha. fast det är ju mitt egna fel.
men ska nog försöka ha maten klar, för då får han diska allt. hahahah.
diska är nog det tråkigaste man kan göra.


skolan idag gick bra. hade en riktig lektion. sen var det bara massa prat inför julen osv.
allt är så knepigt när man går i skolan i sura, men ska ha avslutningar i båda sura och hallsta.
men sånt man får ta.
kom på att jag måste börja fundera ut vad jag vill göra efter gymnasiet? om jag ska läsa in några ämnen på en gång eller om jag ska försöka komma in på dagis när de behöver personal? känner ju inte för att plugga vidare direkt, men har ju någon månad på mig innan jag måste bestämma mig.
måste börja med maten!

Kommentarer
Postat av: Emma

ganska bra deal ändå...laga mat är iaf lite kul =) ha en mysig måndagskväll! =)

2007-12-10 @ 16:02:20 / URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0