Måste man ha en rubrik egentligen?!

ibland har jag noll fantasi när det gäller rubriker.
läsar antalet ökar, väldigt trevligt. välkomna hit!
finns det någonting speciellt ni vill läsa om?

funderar starkt på att gå lägga mig i sängen, om man ska ha ro att somna i tid.
börjar skolan vid 10, så lär väl åka med bussen 9,20.
har noll koll på vad jag har för lektioner, schemat har raderats från huvudet på dessa 6 veckor med lov och praktik.
men det är ju bara 9-10 skoldagar, som säkert kommer bli stenhårda. om man känner lärarna rätt?!

luciatåget gick bra för barnen iallafall. gubbarna som önskat sig det vart nöjda.
kan hända att det blir ett till på herrgården på onsdag, då är det taiwaneser (heter de så??) som skulle vilja se ett svenskt lucia tåg. men då ville dom ha de halv 8 på morgonen. men får se, barnen har ju skola så.
vilket jag inte vet om jag har? beror på om jag har lektioner den dagen eller inte, det visar sig väl.

nej, nu ska jag börja förbereda mig för sängen.
godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hej. Kul att du gillar min blogg! I tidigare inlägg har jag lagt in bilder på bebissaker och på hemmet. Om du kollat gamla inlägg kan du alltså se det där! /Jasmine

2007-12-09 @ 22:41:11 / URL: http://langtarefterdig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0