Lucia idag

vaknade imorse när klockan ringde och stängde av den, trodde jag skulle snooza lite.
senare vaknar jag och kollar på klockan, den visade 08;58, min buss till skolan går senast 9;15.
så de var bara slänga på sig kläderna, och leta reda på lite pengar så man kunde köpa frukost i skolan.
när jag kom till skolan bjöd skolan på festis, och saffransbulle och pepparkaka. hyvens.

sen vart det redovisa lite praktikuppgifter. och sen var dagen slut.
var till syokonsulenten en snabbis med och pratade lite om betygen och om högskolan.
får se om man måste göra högskoleprovet ändå.

Niclas kommer hem vid halv 4, tänkte försöka ha maten klar då.
eller mat och mat, pulvermos och köttbullar.
har noll inspiration när det gäller mat. är helt slut idag.
känner mig nästan lite febrig med. men visar sig om man ska bli sjuk nu med?!

på måndag ska vi iallafall prova STUDENTMÖSSOR! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

okej får testa det sen då;)

2007-12-13 @ 16:14:03
Postat av: Anonym

okej får testa det sen då;)

2007-12-13 @ 16:14:37
Postat av: Denise

Haha, jadå. Det var inte precis ett luciatåg om man säger så ;)

2007-12-13 @ 17:30:27 / URL: http://MotherAndSon.blogg.se
Postat av: Camilla

kolla din mejl:D

2007-12-13 @ 18:18:17 / URL: http://camillalarsson.bloggsidan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0