lördag hela dagen..

Niclas kom nyss hem, bakis som en tok. rätt åt han. hahahahah.
funderar starkt på om jag skulle dra en stor sväng med dammsugaren i lägenheten. det behövs.
kattsand i hela hallen typ, det är inte mysigt när man går utan strumpor, och inte annars heller.

laga middag ihop med mor och zeb idag. dom står för potatis och vi för kött.
kotletter i ugn ska vi göra, med potatis, morötter och sallad. mumma.
imorgon ska man ner till schenströmska herrgården med, barnkören ska ha lucia firande för sex iranier som beställt det, då är det bara gå ner och göra det. sex människor som inte ens kan svenska ska lyssna på ett svenskt lucia tåg. hahah.

på måndag blir det skola igen då, allt drar väl igång stenhårt kan jag tro. sen är det 8 skoldagar sen jullov, som innebär jobb och sova när det går.
skulle behöva köpa några julklappar till, din bröderna, och niclas. men det visar sig om jag gör det. har ingen aning om hur mycket pengar jag har, om jag ens har. haha. man kanske borde kolla kontot innan man beger sig mot stan isådana fall. måste ju köpa nya råttor åt katterna i julklapp också.

Niclas är så där lagom pratglad idag, typ sagt 4 meningar sen han kom hem för typ 40 minuter sedan. då blir jag bara allt för irriterad, och det vet han. menmen. visar sig väl om han pratar mer denna dag.

ha en trevlig lördag, för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0