Lista

Har du pojkvän/flickvän? japp, de har jag.
Är du kär? Ja
Hur tidigt stiger du upp? beror på när skolan börjar, sover så länge som möjligt.
Vem/vilka vet mest om dig? Niclas, camilla och mamma.
Gillar du att slåss? njä, kan jag inte tro.
Vad ska du göra ikväll? Hänga upp tvätten som är färdigtvättad, sen se tv och sova :D
 Har du utländska föräldrar? Ja, finsk räknas det?
Var har du ont? I ryggen.
Är du bra på att måla? nej, det tycker jag verkligen inte.
Vem kramade du senast? minns inte, antagligen niclas eller något barn på dagis.
 Vad längtar du till? till julen, och snön.
Vad heter dina husdjur? Strumpan och Sockan. :)
Har du körkort? Niix, har inte tagit handen ur arslet och orkat starta riktigt än.
Favoritgodis? ferraribilar.
Morgon- eller nattmänniska? Varken eller..
Sparare eller slösare? Jag spar alltid när jag kan, men spenderar en hel del ändå.
Har du några homosexuella vänner? Jepps.
Bio eller promenad? Bio på hösten/vintern, promenader på våren/sommaren.
Är du kittlig? inte direkt, beror på.
Rädd för insekter? Rädd skulle jag nog inte säga, men vissa kryp är riktigt små och äckliga.
Anser du att du är stark? inte för fem öre :D

Gör den ni med i era bloggar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0