Ladies Night

började precis, riktigt roligt verkar det vara. skulle inte säga nej om man kunde vart där live. haha.
har precis invigt blendern jag fick, och den funkar himla bra. gott vart det med.

kl 21 tänkte jag kolla på en prinsessas dagbok. såg den för väldans länge sedan.
måste somna tidigt ikväll med, öppnar dagis imorgon. 2 barn är allt jag har, på hela dagen.
så kokerskan jobbar inte, så det blir att jag skulle laga mat med. får se vad man ska hitta på till lunch då.

snart är det helg igen, sen är det nyår. sen börjar skolan typ.
och jag har två stora uppgifter som ska in v3 tror jag. en i svenska och en i religion B.
och religionen blir inte rolig, måste typ läsa 50 sidor+ 40 sidor i boken. fast den uppgiften kanske jag kan skjuta upp om jag pratar med Liber. eftersom jag läser den på distans. det visar sig.
ska dricka min smoothie nu.

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0