god kväll

har inte hunnit skriva sen jag kom från dagis.
hade som sagt ett barn idag, och dagen gick allt för segt. tack och lov kom föräldern 1 timme tidigare.
vilket jag tackar för, synd om barnet ju.

kom hem och lagade kycklingwok, vek lite tvätt från igår och bänkade mig sedan vid datorn.
har fastnat för ett förjävligt spel,  
http://www.internetlankar.se/spel/fler/bloons.htm 'är länken för detta spel.
och jag varnar, det är beroende framkallande.

jag ska nog gå och göra mig en smoothie snart. med lite linfrön i, det är nyttigt och bra.
imorgon ska vi ju på middag, tydligen hela Niclas lilla släkt, och hans farbrors sambos släkt, det är alltså farbror och dom som ska ha middagen. så den stora frågan är Vad ska man ta på sig för kläder?!
det visar sig väl imorgon bitti, kommer sluta i katastrof. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0