en blogg

ni verkligen måste läsa är denna http://camillalarsson.bloggsida.se/
ni kan nog knappt hitta en mer specifik blogg med mer detaljer.



om något annat, har precis druckit några glas vin, konstigt gott är det.
något man typ måste dricka då och då, låter som ramnäs största alkis, men vin är faktiskt väldans gott.
speciellt när det är billigt, haha, 120 kr för en dunk. och en dunk tar ju inte slut på en kväll. räcker nog nästa helg med, om det inte blir något glas i veckan, men sådant visar sig. haha.

kollar just nu på american pie2, där dom har telefonsex, ngot jag verkligen inte kan förstår mig på.
hur kära man än är? kan man blir kåt av någon i en telefon? inte i mitt förhållande iallafall. haha.
nog är ju jag gift i stort sett, utan ringar bara. tyvärr :D


 
nej, ska nog börja bege mig mot sängen, eftersom klockan kommer ringa tidigt, och man måste hinna duscha, äta, sminka och klä sig innan skjutsen beger sig mot kyrkan. hörs väl antagligen imorgon. adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0