bakning

är hemma hos mor nu.
ska baka en massa saker till henne för hon ska ju ha TW hos sig idag.
så jag har precis bakat kokoskakor, mjuk pepparkaka och ska nu snart göra nå Vingabullar, verkade ganska så lätt att göra, så de får duga :P
var in till nettan och hämtade en sockerkakasform, för mor hade ingen.
då var Filip där, luktade lite bebis och gosade lite, sen var det bara in och fortsätta baka. sötaste bebisen! <3

ikväll skulle Niclas och hans vänner, spela lite spel och dricka öl hemma.
så jag frågade om camilla ville komma och hålla mig sällskap under tiden dem spelar.
kan hoppas att hon vill komma. så man slipper lyssna på grabbarna hela kvällen..

sett stjärnfall två dagar på rak. kan min önskning slå in?!
SNÄLLA, SNÄLLA, SNÄLLA, gör som jag vill nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0