Storhandling..

kommit hem från stan för inte alls länge sedan.
lillebror skulle med allt våld ha nya kalsonger.  så då var mamma söt nog att köra in oss.
så åkte vi och handlade mat samtidigt. massor med mat blev det.
och nu är både frys och kyl fulla, vilket är väldigt underlättande.
så nu är både jag och Niclas totalt luspanka.
tur nog får Niclas lön om två dagar ;D

Kryssningen var väldigt trevlig, dock blev det lite för mkt dricka kanske.
men men, sånt sker ju inte allt för ofta ändå, så nu vart det för en gång skull.
älsklingen var ju i Luleå så det var jag och Camilla som söp till.
tur var väl det, med tanka på att jag blir galen på Niclas när vi dricker tillsammans.
Då menar jag helt galen, tål han inte just då. hahaha, men sånt är ganska kul. :D

haha, direkt när vi klev av båten i fredags drog vi fram almenackorna och kollade när vi ska åka nästa gång.
men då blir det en lugnare resa, med mer spa. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0