sol, ensam och längtan...

solen skiner för fullt ute. vart till skantzö och solat idag, för bröderna skulle ju bada..
alldeles för mycket folk måste jag säga.

älsklingne åker upp till luleå idag, eller han sitter på tåget nu. kommer hem på fredag..
vilket innebär att jag är ensam hemma, och det hatar jag att vara. kan inte sova för fem öre då.
men men, bara hoppas att camilla gör mig sällskap någon natt.

på torsdag bär det av på kryssning, med camilla, mamma och annika.
ska bli väldigt trevligt. min enda chans att komma bort ur denna håla på denna sommar.

och snart börjar skolan med, inte för att jag vet vilket datum, någon annan kanske vet?
men får se det positivt, ett år kvar, och inte ens det. men sen är det STUDENTEN! :D

hohohoh, igår var jag ute och körde bil med Niclas, på en stor asfaltsplätt.
mamma vågade dock inte sitta i bilen. men Niclas var modig nog, och inte för att skryta, men det gick galant.
är nog en natur begåvning. hahahahha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0