Semester...

har jag haft på bloggen. har inte haft tid att skriva.
jobbat om dagarna, kommit hem lagat mat och somnat i stort sett.

men idag var det sista jobb dagen. så nu har man sommarlov i detta fin fina väder fram tills skolan börjar.
man kan ju alltid hoppas på att solen ska titta fram en gång, haha.

igår tod min älskade fru körkort. så duktig är hon.
och själv har jag insett att jag måste ta tag i den där skiten nu. måste börja plugga den där jävla teorin. om jag nu ska få nå körkort i mitt liv.

ska umgås med min "familj"nu. sen gå hem..
imorgon blir det bio, simpson. harri valde. då är det bara vara glad och betala :D
snart är hans rum färdig renoverat uppe hos oss snart med. så då kan han börja sova över och ha sitt egna kryp in- trevligt ska vi ha det.

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0