Inspirationen flödar..

sitter inne på ikeas hemsida och kollar runt lite.
det är ju sjukt hur mycket fina saker det finns, hade jag haft råd hade jag köpt hälften
och gjort om hela lägenheten, och köpa massor av nya och fina möbler. men icke, den ekonomin finns inte för tillfället. men någongång när jag blir rik, då så :P eller när Niclas tjänar fett med pengar som målare. hahah.

har gjort värsta listan nu på saker jag MÅSTE köpa från ikea till Harris rum, typ ny gardinstång och sådant, sen en byrå, så han kan ha sina kläder någonstans när han är hos oss sina dagar i månaden.

Harri är nog den sötaste ungen som finns ibland, iförrgår när han var upp till oss med en kompis förklarade han hur mycket han skulle gråta om våra katter försvann.. och att han säger en sådan sak är otroligt, med tanke på att han har Asperger Syndrom så är det väldigt sällsynt att han visar några som helst känslor. så man vart alldeles rörd när han säger en sådan sak, Niclas vart alldeles chockad.

nej, nu måste jag fortsätta drömma mig bort på ikea sidan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0