Besök, vin och nya familjemedlemmar.

igår kom Sointo och hennes två barn hem till mamma, väldans trevligt.
vart det så att hon spådde mig, eftersom hon är medial.
korten var väldigt bra, hoppas att det stämmer lite iallafall. :D
sen mot kvällen vart det vin och snacka massor.
Hanna och Hader kom hit också, livliga diskussioner vart det då :D men trevligt det med.

imorse när jag kom hem till mamma ville Sointo heala mig, en känsla som inte går att beskriva säger jag bara.
förstår inte alls vad som hände med kroppen. helt mysko.

sen nu mot kvällen har mamma köpt katter, 3 st. Bamse, Fialotta och Gumman. riktigt söta.
så det är alltså dom som är familjemedlemmarna, och inget annat :D

imorgon är det skola igen. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0