varför gör jag så här?

jag åker hem medvetet från skolan fast jag har lektion. det är inte bra, långt ifrån bra.
säger till mig själv att jag ska vara med på idrotten, men sen skiter jag i det iallafall. vill ju verkligen inte.
hugger av mina egna ben bara. men va fan, är ju så förbannat trött på skolan. visst, hade nyss lov. men vad fan hjälper det? inte ett skit.
massa arbeten som ska in bara. känner att jag vill vara hemma, få ordning allt.
fattar inte själv hur jag ska palla med ett år till. ett helt år. hur många hundra dagar som helst. i samma lokaler.
även om man försöker tänka positivt så övervinner allt det negativa.

nej, ska snart palla mig ner mot kyrkan. barngrupperna. på lördag är det hel dag med konfirmanderna i Fagersta. trevligt kanske. pizza kväll, mässa och nå musik grej. hemma vid 1 på natten.

ett dilemma, ett stort dilemma är jag i. det eller det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0