internet?

har vi inte skaffat än. ska få snylta på grannen mitt i emot.. haha. han ska bara ordna nå sen så har vi med internet hemma. nu är jag hos mor. hennes gubbe fyller år idag. så det vart lite fika.
snart hem och laga lite käk, fiskbullar och ris. haha. perfekt när inte älsklingen är hemma än. han skulle komma ikväll efter SKU.

vårt sovrum är iallafall helt klart nu. bortsett från att jag kom på att kah vill slänga ut garderobsdörrarna och sätta i typ som tyg. skulle va finare. men Niclas är inte lika haj på den ideén. men det kommer väl :D

så nu ska vi börja renovera på köket. fixa luckor, väggar och golv förhoppningsvis. skulle man vara rik skulle det vara noll problem. men nu är man ju inte det. så man får ta lite åt gången.


och inte fan har ikea ringt mig än som dom sa. får väl se om dom gör det imorrn.

satt och tänkte att dom iallafall borde ge mig ett presentkort. ett fett sådant. så kan amn köpa ny soffa eller golv ;S inte för att vi behöver soffa, men det är kul :D


ska kila nu. puss och adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0