Älskade ikea?!

var dit idag, köpte ny säng, madrasser, byrå och soffbord. väldigt snyggt kommer det att bli, så glad så.
men mindre glad blev man när man kom ut från ikea står på parkeringen och packar in allt i bilen.
då kommer en sån där liten ful orange traktor som lastar kundvagnar. och vad gör inte dne där förbannade traktorn då? joo den kör på mitt ben. helt jävla blå är man nu. jävla tur att inget mer hände vill jag lova. hade det blitt ett och annat skit för personalen.
gick in och prata med dom. och dom skulle börja med massa försäkrningar och grejs. får väl se hur nsyggt mörkblå man är imorrn bitti över benet. kanske dom kan visa lite ånger och ge mig ett present kort? hoppas fan det. idiot chaufför.

hemma hos mor nu, blitt bjuden på grillat. jag och baby, sen blire hem och  montera saker :):):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0